The Rails are Yours in Train Sim World 5! Take on new challenges and new roles as you master the tracks and trains of iconic cities across 3 new routes. Immerse yourself in the ultimate rail hobby and embark on your next journey. Be swept off your feet with the commuter mayhem of the WEST COAST MAIN LINE, including the Northwestern Class 350 and more. Variety abounds on the twisting KINZIGTALBAHN with the tilting DB BR 411 ICE-T and more. The sun-soaked tracks of the SAN BERNARDINO LINE play host to Metrolink movements, powered by the MP36 & F125. A new way to play! CONDUCTOR MODE puts you into the role of a guard/conductor on any service. ROUTE HOPPING: fast-travel across routes to catch the action at any station. LIVE MAP: Get a real-time birds-eye view of any route, become familiar with station locations. With CREATORS CLUB, PHOTO MODE and more, embark on your own journey in your own way. Certain features of the game, including online communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, “child” means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 5 FAQ'.