Trailmakers: Space Voyager Pack
Expand your space-experience with the Space Voyager Pack containing one functional block and a bunch of Sci-Fi looking cosmetic items for that genuine outer-space feel. Functional Blocks included: Rocket Engine A huge rocket engine inspired by the Saturn V rocket engines. This bad boy packs a punch and eats escape velocities for breakfast. Accessory blocks included: Four new Antenna blocks Three new Greeble blocks Cosmetics included: Three exclusive character outfits Space Pirat: Join the darkside and plunder the Asteroid Sector. Astronaut: For the minimalistic explorer with a sticky little reference for the culturally illuminated. Star Fighter We get it. You love dogfighting. Well, bring your Space Top Gun aesthetics with you to the final frontier with Star Fighter suit Two exclusive hats Space Pirate hat: If you haven’t decided your allegiance and just want to go half and half. Astronaut hat: For the half minimalistic. The alistic if you will. Block skins included: Hexagons Six-tify those blocks! Glow Grid For the attention-seeking astronaut Decals included: 18 glowing decals Ready, set, SLAY.