Trailmakers: Mech Amok
Run amok with Mech building using these blocks and skins guaranteed to play into your wildest power fantasies. Decorative Blocks & Skins Fresh out-of-the-box Mech parts will save you a lot of time on shaping your walker and finish it off with 2x epic skins for each of the Energy Melee Weapons. Start aura farming while meleemogging your enemies till they sobmaxx. 2x Mech Faces 2x Mech Cheeks 2x Mech Hats 2x Mech Ears 2x Mech Hands (Left and Right) 1x Mech Hilt 2x Mech Feet 6x Energy Visor Skins for Seats 2x Energy Weapon Skins (Tech and Flame) (Almost) all of the existing Seats will receive Energy Visor skins in this expansion too. Outfits When you are done dripping up your Mech, give yourself a suit worthy of a Mech warrior. The Soldier for the ultimate edgelord and Mech Pilot to complete the aesthetics of that type of Japanese Mech which name we can’t legally put in the store description because it’s a trademark. God damn! 1x Soldier Skin 1x Mech Pilot Skin Mech Skeleton Templates Mechs are notoriously among the hardest things to build in Trailmakers. The blocks in this DLC helps a lot with shaping but walk cycles and the logic that goes behind it can be a cruel mistress. This expansion includes Mech skeleton templates. Barebone walkers where all the tedious stuff has been made for you already. Decorate them however you see fit or reverse-engineer them to learn the ins- and outs of Mech science so that you may one day build one from scratch.