Tools Up! - The Renovation Spree Bundle
Tools Up! - The Renovation Spree Bundle is a set of the world's craziest renovations! Gather a team of up to four players, start your adventure, and climb to the top of a skyscraper in need of some work. The owners of various apartments have left their homes in your hands. After that, move to a treehouse in Tools Up! Garden Party with brand new challenges, tools, and game mechanics to enjoy. The package includes: Tools Up! Tools Up! is an exciting local co-op game that tests your renovation and teamwork skills. Paint walls, tear off wallpapers, and move sofas as you race against the clock! Tools Up! Garden Party Season Pass Time to get the team back together and go on a renovation spree in this crazy local co-op! Gather a crew of up to four players and face new challenges in Tools Up! Garden Party. Tools Up! Garden Party consists of 3 episodes, each with 15 unique levels and a demanding boss to beat. Each DLC episode will be available as a part of our Season Pass.