For a limited time only, get this pack to receive: 2,670 R6 Credits Pack, full set of skins for Ash including the Neon Prowess uniform and Top Score weapon skin for the R4-C, and a 7-day Renown Booster. R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy's Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as Renown Boosters, customization items such as weapon skins, charms, uniforms, or Elite Skins or they can also unlock operators. This item is limited to a one-time purchase per account.