The Shadow Warrior Trilogy
The Shadow Warrior Trilogy includes all three games in the fast paced first-person shooter series: - Shadow Warrior - Shadow Warrior 2 - Shadow Warrior 3: Definitive Edition Shadow Warrior is a bold reimagining of the classic 3D Realms’ shooter from independent developer Flying Wild Hog starring the legendary and quick-witted warrior Lo Wang. Shadow Warrior 2 is the stunning evolution of Flying Wild Hog’s offbeat first-person shooter following the further misadventures of former corporate shogun Lo Wang. Now surviving as a reclusive mercenary on the edge of a corrupted world, the formidable warrior must again wield a devastating combination of guns, blades, magic and wit to strike down the demonic legions overwhelming the world. Battle alongside allies online in four-player co-op or go it alone in spectacular procedurally-generated landscapes to complete daring missions and collect powerful new weapons, armor, and arcane relics of legend. Shadow Warrior 3: Definitive Edition launches the series to the next level with a seamless blend of fast-paced gunplay, razor-sharp melee combat, and a spectacular free-running movement system. Embark on an improbable mission to recapture an ancient dragon Lo Wang unwittingly unleashed from its eternal prison, tearing your way through a fractured land infested with demons using a dynamic arsenal of blades and bullets.