The Only Traitor
While the train is heading to The Final Station, you are going on a road trip through the dying world, with the ultimate goal of finding the last remaining shelter. You’ll discover new locations, revisit familiar places, encounter new dangerous enemies, and find more clues about the mystery of Visitations. Key Features: Explore new locations Venture through previously unexplored territories starting in the western deserts, and revisit some familiar places from the main storyline. Fight new enemies Encounter brand new monsters and other types of unexpected enemies! Choose your companions Each survivor now has personal traits, abilities (such as crafting or medic), and stories to tell. You can have only one companion at a time in your car, so choose who you want to travel with wisely! Explore the world of The Final Station in-depth Get answers to some unresolved questions, and learn personal stories about the characters you met in the main game.