The FMV Collection 5
Wales Interactive is proud to offer the Bloodshore, Ten Dates and Mia and the Dragon Princess all in one bundle! BLOODSHORE Bloodshore is an interactive action movie about a televised battle royale between high-profile streamers, entertainers and death row inmates. You control the fate of Nick, a washed-up actor who fights for a life-changing cash prize. TEN DATES Ten Dates is the sequel to the interactive rom-com, Five Dates. Misha, a millennial from London in search of that elusive in-person connection, tricks her best friend Ryan into going to a speed dating event with her. Each with their own five potential matches, Misha and Ryan must pluck up the courage and turn on the charm to date wildly different personalities. MIA AND THE DRAGON PRINCESS A live-action, interactive action movie following Mia, a plucky barmaid whose life is thrown into chaos when a mysterious woman turns up at her workplace, on the run from a group of violent thugs and unable to speak English.