Summer Sunset
A year ago, she was willing to sacrifice herself to protect her hometown, believing that everything had come to an end. However, a year later, she is unexpectedly caught up in a new conspiracy. Old love rekindles, new bonds form, and unknown romance and adventure quietly unfold this summer.