Steampunch: Lost Tombs (Windows)
Steampunch: Lost Tombs is the second game in the franchise, and it takes the action to a whole new level with simplified combat, mysterious levers, and precision-based platforming. Run, jump, and dash in eight directions as you explore dangerous tombs, collect relics, and unlock portals to the next challenge. You control a determined adventurer set on uncovering the secrets of lost civilizations—but the path is full of clever enemies, deadly traps, and puzzles that demand creativity and skill. Each lever opens a new path, and each enemy can be defeated with a single hit… if you’re fast enough. With 30 levels spread across three distinct biomes—Incan and Aztec-inspired ruins, underwater temples, and a desert ruled by forgotten robots—the difficulty builds gradually, combining past mechanics with new threats. If you love fast-paced platformers, smart level design, and a good sense of discovery, Steampunch: Lost Tombs is your ticket back into the steam-powered world of the series. The tombs await—are you ready?