Stacky Dash: Action Pack
With this DLC, You'll unlock: - 5 premium action skins - 7 cool premium tiles - 2500 coins to get more skins - 500 gems to expand your zoo - 15 keys for rescuing animals Solve your way through endless puzzles with new skins and tiles!