SSX Mt. Eddie Pack
Welcome to Mt. Eddie! Where there’s plenty of big air and the trick points run like… well, trick points. Mt. Eddie features 9 new Race and Trick drops, and is filled with huge kickers, ridiculous grinds, a halfpipe, and fireworks – the classic SSX experience! And as if that weren’t enough, this pack also includes 3 classic music tracks. Bust a move and download Mt. Eddie today!