Spyder: Agent 8
From the BAFTA award-winning studio Sumo Digital comes a one-of-a-kind spy adventure! Set in a retro-futuristic 1970s spy world, you play as Agent 8: the world's tiniest and most adorable robot spider superspy. Built by the British Spy Agency S.A.F.E using experimental technology, Agent 8 was made for top-secret missions. With sticky sucker feet that cling to any surface, this little spy can crawl anywhere — even upside down. Your mission is to stop the evil organisation S.I.N and save the world. From rescuing astronauts to sabotaging a submarine or stopping a speeding train, every level is packed with tiny spy-sized missions. Use Agent 8’s gadgets to slip past obstacles, explore every corner, and uncover clever surprises. It’s all about problem-solving, stealth, and adventure! Unleash your Spyder skills and become the ultimate superspy!