Spaceland
It is probably the most dynamic turn-based strategy in the spirit of the old school. Less covers, more action! Land on a lost planet and show the mutants what you are made of. Shoot, kick, blow up and destroy. You will put together the most reckless team of fighters and unravel the mysteries of the mystical planet following the best traditions of science fiction.