SokoPenguin
Wear hats and slide blocks as you take the role of a puzzle-solving penguin! A chill puzzle adventure awaits in SokoPenguin, a top-down pixel art block-sliding game where you take the role of a cute penguin and overcome a wide variety of single-screen challenges to help him reach his igloo! Master 100 levels of gradually increasing complexity as you slide power blocks onto their corresponding switches to power a drawbridge, then proceed to the goal! Enjoy relaxing tunes as you figure out how to move the blocks and slide crates or other obstacles away and retry levels as many times as it takes the get the penguin back home!