So Much Stuff Collector's Edition
The ultimate sorting and matching game! Come along and find ALL the stuff in this clever hidden-object game! You'll search for tons of objects and trinkets through dozens of themed scenes from safari to geology and more! With so much to find, and a variety of mini-games to conquer, So Much Stuff is a hidden-object fan's dream!