SnowRunner - Rezvani Hercules (Windows)
Expand your SnowRunner garage further with the Rezvani Hercules, a high-performance 6-wheel Scout truck with a fierce and unique modern look. The first Rezvani vehicle to join the game’s roster, the Hercules is a sleek powerhouse with incredible off-road capabilities, thanks to its long wheelbase and wide frame that provides additional stability. Whether transporting a ton of spare parts and fuel, or going ever deeper in the wilderness, there is simply no match for the Hercules’ versatility. The Rezvani Hercules is not included in the Year 1 Pass or Year 2 Pass.