CI GamesShooter
The Sniper Ghost Warrior Contracts series has introduced many players to the needed lethality that is crucial to becoming an elite sniper. Now Sniper Ghost Warrior Contracts 1 & 2 have been bundled together to provide a challenging collective experience, with two dramatic single-player campaigns. Use a mix of stealth, tactics and precision to take out your targets with the most satisfying sniping gameplay in these immersive campaigns. Within the bundle you will receive the two base games: Sniper Ghost Warrior Contracts 1 & Sniper Ghost Warrior Contracts 2.