Slimeboo
Slimeboo is a simple and fun platformer game that is perfect for children of all ages. The game is controlled with a single button, making it accessible to even the youngest players. Boo, a small and adorable slime, has gotten lost on a tropical island. To find his way home, he must leap over all the obstacles in his path. Help him overcome them! Good luck!