Silly Polly Beast
An otherworldly, story-driven shooter with aggressive gunfights and terrifying monsters awaits you. This is the story of a girl who, by the will of fate, faced the beast - and in order to become free, she was forced to study its nature. How far can you go in the fight for your freedom? Embrace your inner demon or be consumed by it. Perpetually unlucky Polly escapes a nightmarish orphanage... only to find herself trapped in the underworld. The city was shrouded in fog. Deadly fog. They say that if you see such a sign, be careful. Your fog bracelet will illuminate the deadly fog red when it's very close. You'll encounter denizens of the otherworldly realm - not all of which are against you - but none of whom are on your side. No matter how events unfold, never forget the pledge & pact you took that plunged you into this abyss. Prepare for a unique gameplay experience, blending world exploration with battles from both side and top-down perspectives. Ancient forbidden knowledge will bolster your strength. With each new spell mastered, Polly's power grows deadlier. Explore eerie realms, confront haunting figures from Polly's past, and master forbidden spells in a fight for freedom. Will you escape, or will the demon claim you first?