SHADOW COSTUME
Get this now to accessorize your custom character like Shadow the Hedgehog, the iconic anti-hero. Your custom character will speed across stages looking fierce and fiery as Shadow! There are three color variations in total. In SONIC FORCES, you get to create your own custom character equipped with powerful gadgets to help Sonic take back the world – Join the Uprising.