Session: Skate Sim Warm-up Pack
Included in the Warm-up Pack: - Péitruss skatepark in Luxembourg, Europe's largest skatepark - The Hangar, a brand-new training area - Gear: a full prisoner outfit (even though skating is not prohibited these days!), 2 exclusive grip tapes and 2 decks A PRISONER OUTFIT AND CUSTOMIZATION FOR YOUR SKATEBOARD Skateboarding is not a crime! Skate in iconic locations and show off your style with this exclusive outfit. A TRIP TO EUROPE Show what you can do outside the United States! Experience the famous Péitruss skatepark and its innovative areas: bowls, ramps and other obstacles have been faithfully recreated so you can practise your passion in the largest skatepark in Europe. A NEW TRAINING AREA Is it your dream is to have a little area all to yourself to skate in peace? Meet the Hangar. Practise, fall, try again and improve your technique. An all-new secluded area to hone your skills before hitting downtown!