Serial Cleaners - Dino Park
Clean up the crime scenes on a mysterious island inhabited by dinosaurs, in Serial Cleaners - Dino Park DLC. Uncover the truth about the island, its owners, and the thought-to-be-extinct overgrown lizards. Experience 4 new maps, each with a distinct style and unique objectives. Find collectibles, complete challenges and earn trophies. But be careful - dinosaurs do indeed eat man.