Sengoku Dynasty - Sakura Pack
The Sakura DLC dresses your dynasty in elegance worthy of legend. Don fearsome Menpō masks, wield the stunning Porcelain weapon set, wear the Light Samurai outfit, and raise banners that claim the valley as your own.