Seismic
Seismic introduces a new level of tension to Gunscape, adding ghoulish enemies and a suite of level-building blocks to the game’s already expansive set. The sci-fi horror-themed Seismic Pack includes four new additions to Gunscape’s arsenal: the strangling Death Grip, the explosive Fusion Magnum, the stunning Surge Gauntlet and the rending Mark VII Singularity Sword. Eerie avatar skins and chilling musical tracks will also come to the mix.