Secrets In Green
If Mother Nature spoke to you, would you listen and perhaps discover a power growing inside yourself? Following an unfortunate episode of mental illness, Alma is sent to a cottage in the countryside where she finds peace tending to the overgrown garden. However, while admiring the large ivy growing across its fence, she discovers a leaf bearing a single written word - hello. Her father and caregiver brush it off as nothing but a hallucination, a symptom of her hysteria But now Alma must face the very real struggle of making herself heard and respected in male-dominated Victorian England. Can you help Alma find her power and solve this dangerous mystery before it's too late?