Season 16 Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season 16's Plunder Pass contains the Oyster's Prize ship set including Collector's Sails and Figurehead, the Oyster's Prize Jacket, Belt and Eyepatch for your pirate, and 750 Ancient Coins earnable in stages (in addition to the 250 earnable through Seasonal progression without Plunder Pass ownership). All cosmetics included are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!