Scenario Set 9
"Like Father, Like Son" will be added as a Free Mode scenario under DLC 2. A new weapon, the "Eran's Mace", will become available when you enter battle with your story character. After clearing this additional scenario, this new weapon can be used in other battles as well. Also, the Limited Skill Card, Accepting the Name of Traitor, can be acquired during this battle if specific conditions are met. "Clash with the Sorcerers" and "Three-Legged Battle" will be added as Free Mode scenarios under DLC 1. Also, the Limited Skill Cards, Seeking Proof of Royalty and A Joyous Victory can be acquired during the battle if specific conditions are met. *Please be aware that this content's distribution may cease without any prior notice.