Scenario Set 11
"Darkness Strikes Daryun", "Investigation in the Royal Capital", "Siege of Peshawar Fortress" and "Showdown at Atropatene" will be added as a Free Mode scenario under DLC 1. Also, the Limited Skill Card, Eyes Firm with Conviction, A Painter's Portrait, Allegiance to One's Homeland and Eyes Burning with Revenge can be acquired during this battle if specific conditions are met. *Please be aware that this content's distribution may cease without any prior notice.