Scenario Set 10
"The Mighty Shah of Pars", "The Way of the Knight II" and "Battle of Revenge" will be added as Free Mode scenarios under DLC 1. Also, the Limited Skill Cards, A Glare of Rage and Hatred, Son of the Lord of Oxus and The Strength of the Zot Clan can be acquired during the battle if specific conditions are met. *Please be aware that this content's distribution may cease without any prior notice.