Sausage Wars: Gold Edition
Gold Edition includes the full game and 1 additional stage - Burning Death. Wait for the right moment, push the sausage homies in the fire and watch them cook well. Just don't get roasted! Don’t forget your hot-diggity-dog victory dance at the end of each sausage wars battle level! Make sure you become the biggest wiener in town!