Samael
Please update the game to the latest version first.After installing the DLC, restart the game and complete her story missions to recruit her into your squad. Samael, the “Angel of Death” in the heavens, has always been fiercely loyal. She faithfully follows divine will, guiding those on the brink of death to either Heaven or Hell. One day, she encountered a person protected by “Divine Light” and was unable to take their soul. She returned empty-handed and was reprimanded by God. Even after telling the truth, she received no understanding—only harsher punishment. Anger ignited within the once-loyal Samael, and when Lucifer rose in rebellion, she turned her resentment into fury and raised the banner of defiance. Samael’s abilities are highly explosive. She burns her own life force to convert it into attack power, using her powerful execution skills to send the dying straight to Hell.