Rob (game)
Over 1024 levels from very easy 1 minute ones to extremely hard, which could take hours to solve. Rob is a programming puzzle game. Your program will control a robot to collect all items from 2D tri-colored field. You can move, turn, repaint cells and call very short (in most cases) functions. So, you need three instruments to solve puzzles: your mind, your hands, and recursion! Feel free to leave some feature requests on the web site.