RIDE 5 - Welcome Pack
The RIDE 5 - Welcome Pack includes: - Honda CBR1000RR Fireblade - Endurance Modified (2005) - MV Agusta Brutale 800 RR (2021) - Norton V4SV (2021) Three bikes. Three different styles. One unique feeling. Shift up a gear with the RIDE 5 - Welcome Pack to get off to the best start! After making your name in the Suzuka 8-hour race, the Honda CBR1000RR Fireblade is now available for you to cement your reputation in tougher endurance races. If you prefer the charm of a naked bike, jump on board the MV Agusta Brutale 800 RR with its three-cylinder, parallel twin design and new side plates. Last but by no means least, the Norton V4SV: a special edition bike created to celebrate the British manufacturer's centenary, drawing inspiration from the superbikes that compete in the Isle of Man TT, and leaving an indelible mark on the tarmac and on racing history. This DLC is included in the RIDE 5 - Season Pass.