RIDE 5 - Free Pack 05
The RIDE 5 - Free Pack 05 includes: - Suzuki GSX-R600 (2009) - Yamaha YZF-R1 (2004) Some prefer manoeuvrability and adaptability, like the Suzuki GSX-R600 mid-size sport bike, which is suitable for both track and road. On the other hand, some want adrenaline and power above everything else. With 998 cc and a straight-four engine, the Yamaha YZF-R1 will surprise you with lightning performance!