Ride 2 Booster Pack
"In a rush to discover what you can unlock in Ride 2 and improve your skills? What are you waiting for? Thanks to the Ride 2 Booster Pack you can earn more game credits which will be assigned to you at the end of every race. Download the Ride 2 Booster Pack and multiply your game credits to reach the podium quicker!"