REMATCH - Elite Edition Upgrade
Rule the game with the Rematch Elite Edition Upgrade, where excellence meets exclusivity. - 2 x Captain Pass Upgrade Ticket – Double the rewards, double the swag. - Glitcher Trainers – Step into the future with every stride. Who says errors can't be aesthetic? - Blazon Augmented Reality Cage – Brings each match to life with a vibrant blazon display that celebrates every goal. - Blazon Cap – It's more than just a cap—it's a declaration of status, identity, and conviction.