Ratshaker Supporters Pack
FOR THE FAITHFUL. FOR THE DERANGED. FOR THOSE WHO SHAKE. From the very first trembling grasp to the final desperate squeeze, you've been with us. You shook. You suffered. You understood. This Supporter Pack is for those who believe in the cause. The chosen ones who want to go the extra mile to support us and our spiraling descent into madness. WHAT HAVE WE DONE? * SEVEN NEW SKINS - Grotesque, magnificent, unspeakable. All deeply, deeply wrong. * PURELY COSMETIC - No buffs, no bonuses, no advantages. Just a RAT that looks & sounds different in ways you may come to regret. * A COVENANT BETWEEN US - This is no mere DLC. This is a PACT. You do not simply buy this DLC, you commit to it. We are bound now. You have chosen to sustain the unsustainable & now you fund the unfathomable. OUR THANKS. OUR GRATITUDE. OUR PENANCE. IN THE DARKNESS, WE COOK. The screens glow with the sickly light of our twisted creation, and we no longer know where the day ends and the night begins. We willingly toil in this madness, crafting horrors from the darkest depths of our minds. Your support keeps this madness alive. We keep cooking, we keep creating, we keep shaking, because we must. Thank you. We love you. We fear you. IT’S TIME TO SHED A SKIN.