Raptor Evolution: Infermadon DLC
Set the world ablaze with the Infermadon skin - a raging raptor born from fire. Power up your journey with valuable resources that will fuel your evolution and give you the strength to conquer even the fiercest enemies. With this DLC, you'll unlock: - Infermadon Skin - 200 Meat - 30 Mutagen - 400 Gems Unleash your full potential and reclaim your place at the top of the food chain.