Raptor Evolution: Celestosaurus DLC
Radiate strength and grace with the Celestosaurus skin - a majestic raptor glowing with cosmic energy. Power up your journey with valuable resources that will fuel your evolution and help you face every challenge ahead. With this DLC, you'll unlock: - Celestosaurus Skin - 400 Meat - 15 Mutagen - 500 Gems Unleash your full potential and reclaim your place at the top of the food chain.