Railway Empire - Down Under
During the first half of the 19th Century, the colonial territories of Australia are sparsely populated and consist primarily of coastal cities and a few smaller farming settlements in the remote outback. However, a series of events is set to spark an industrial revolution, one that will usher in an era of change for Australia and secure a lucrative future.