RABBIDS INVASION - SEASON PASS
The Rabbids Invasion BEST VALUE Season Pass is now available and includes all 15 add-on episodes with crazy challenges! Get into a friendly competition with family and friends while watching the funniest scenes of "SUPER RABBID", "RABBID VAMPIRE", "RABBIDS WITH FLEAS", "ZOMBIE RABBID", "RABBID DREAMS" and 10 more interactive episodes... Make hilarious poses, find hidden objects, scream the iconic Bwaaah, beat the timer and earn additional Rabbids coins to become the champion of each episode!