RABBIDS INVASION - PACK #1 SEASON ONE
Enjoy the hit kids' animated TV show in a brand new way! Now you can watch and play with the Rabbids in 3 interactive episodes: "RABBIDS SAY CHEESE", "VAMPIRE RABBID" and "RABBID'S RULES OF ORDER". Get moving and compete with your family and friends in crazy, fun challenges like Coin Jumper, Rabbid Catapult, Object Hunt, Bwaaah-meter and more...