Pure Chess
Experience the game of chess like you've never seen it before. Download Pure Chess to see how stunning and beautiful chess can really be. Download Pure Chess to experience chess the way it's meant to be played, in stunning high definition. Experience one of the oldest known boardgames on the advanced technology of today. With ultra-realistic visuals you can almost reach out and touch the pieces. Pure Chess is a game that can be played by everyone, at any age, but mastered by only a few.