Psycho Pack
Take a peek at Pandora from behind the menacing eyes of Krieg, the Psycho Bandit, an all-new character and the 6th playable class in Borderlands 2. You’ve fought against them as enemies, now use that aggressive energy on the vault hunter’s side. Slice, dice, light yourself on fire and blow things up – taking damage was never so rewarding – or so much fun!