Professional Construction - The Simulation
Immerse yourself in the sprawling and fascinating world of road construction! Experience life on the construction site like the pros, and use heavy equipment and massive machinery. Enter an open world scenario to complete a large variety of assignments. There's no way you can get bored repairing roads and doing so much more. A wide range of heavy construction equipment stands ready for your use. Utilise pavement milling, bulky cement mixers, powerful dump trucks, practical mini excavators and more!