Predator: Hunting Grounds - Cleopatra Predator DLC Pack
From a land of ancient sands rises the only Predator known to have defeated Dutch in combat, sparing his life as a message to all hunters that dare cross her path. Her power, unmatched for centuries, will leave the most seasoned hunters in the fight for their lives. Now you can make your adversaries tremble at your prowess as this ruthless Predator. This DLC pack includes the Cleopatra Premium Predator class and includes early access to a new weapon skin for the Smart Disc Predator weapon.