Planet Zoo: Barnyard & Zookeepers bundle
Introducing the Planet Zoo: Barnyard & Zookeepers bundle! Experience the rustic charm of the countryside and bring rural beauty to your zoos, or lace up your zookeeping boots as you get ready to create the ultimate zoo welcoming a range of remarkable animals. - FOURTEEN INCREDIBLE NEW ANIMALS o Highland cattle o Sussex chicken o Alpine goat o Alpaca o American standard donkey o Hill Radnor sheep o Tamworth pig o Pallas cat o Hamadryas baboon o Markhor o Spectacled bear o African spurred tortoise o Kirk’s dik-dik o Coquerel’s sifaka - 155+ FANTASTIC NEW SCENERY PIECES o Transform your zoos with a charming rural feel by using straw bales as benches for your guests to kick back and enjoy the views, this pack also includes several picturesque fences and gates, alongside classic cast-iron water pumps, wells, wind pumps, weathervanes, and foliage which will be sure to elevate any habitat. This scenery and more will be sure to evoke a sense of the great outdoors for your guests as you invite them to explore the timeless allure of the countryside. o Enhance your zoos with new scenery pieces and build breathtaking havens for visitors and animals. Add charm and functionality with a variety of lanterns that will illuminate your parks, perfectly placed picnic benches for your guests to enjoy a light bite, and additional seating to stop and rest between habitats. This scenery and much more will surely create a vibrant and inviting atmosphere that will delight and inspire all. - TWO EXCITING NEW CAMPAIGN SCENARIOS o Embark on a transformative journey as you breathe new life into a once-neglected farm. Team up with returning character Tiffany Summers to create a thriving animal sanctuary. Take dilapidated barns and forgotten pastures and make them into not just a safe and comforting environment for the animals, but into a home! Watch the beauty of healing and restoration unfold amidst the rolling fields and gentle breezes of the New Zealand countryside. o Welcome to the party! Step into the role of a lifetime and help the Planet Zoo team prepare to celebrate at the world-famous Frontier Zoo! As a vital member of the party planning committee, you will help returning character Emma Goodwin set the stage for an unforgettable celebration which will go down in Planet Zoo history.