Planet Zoo: Zookeepers Animal Pack
Calling all Zookeepers! Come and welcome 7 new species with the Planet Zoo: Zookeepers Animal Pack! This pack brings your guests closer to nature with a host of highly requested species, ready to captivate both seasoned and new zookeepers alike. Lace up your zookeeping boots and pull on your gloves as you get ready to create the ultimate zoo. Welcome a range of remarkable animals, experience their vibrant habitats, and decorate it like an authentic zoo. This collection includes the solitary and astute Pallas cat; the Hamadryas baboon, a symbol of ancient wisdom and social complexity; and the unique-looking, playful Spectacled bear. Alongside these iconic new additions, the Zookeepers Animal Pack also features 95+ stunning scenery pieces alongside a brand-new campaign scenario, where you will join the team in celebrating five years of Planet Zoo at the famous Frontier Zoo, ensuring the party is a storming success! SEVEN ICONIC NEW ANIMALS Meet the following extraordinary species: the elusive Pallas cat with its striking eyes and methodical mannerisms, the Hamadryas baboon, known for its conspicuous looks and strong social behaviors, the agile Markhor, and its impressive horns, the distinctive Spectacled bear with its unique facial markings. This pack also introduces the sizable African spurred tortoise, the delicate Kirk’s dik-dik, and the eye-catching Coquerel’s sifaka. These highly sought-after animals are ready to enrich your zoos with their special beauty and behaviours. Join us in celebrating the diversity of wildlife and creating unforgettable experiences for your guests which are sure to turn any zoo into a must visit! 95+ FANTASTIC NEW SCENERY PIECES Enhance your zoos with new scenery pieces and build breathtaking havens for visitors and animals. Experience the joy of your guests as they gaze in wonder at the towering floral decoration structures, the eye-catching bunting and the marvelous marquees which are sure to make a lasting impression. Add charm and functionality with a variety of lanterns that will illuminate your parks, perfectly placed picnic benches for your guests to enjoy a light bite, and additional seating to stop and rest between habitats. This scenery and much more will surely create a vibrant and inviting atmosphere that will delight and inspire all. A FUN NEW CAMPAIGN SCENARIO Welcome to the party! Step into the role of a lifetime and help the Planet Zoo team prepare to celebrate their 5-year anniversary at the world-famous Frontier Zoo! As a vital member of the party planning committee, you will help returning character Emma Goodwin set the stage for an unforgettable celebration which will go down in Planet Zoo history. Your mission is to prepare, manage, and ensure the perfect party at the Frontier Zoo for all visitors and animals to enjoy. Watch the glee unfold amidst the picturesque rolling fields of the surrounding countryside.