PC Building Simulator Razer Workshop
Designed in collaboration with Razer, this new workshop for PC Building Simulator is a great alternate workspace for any Razer fan. Once purchased, players can use this workshop in both Career and Free Build modes of the game and switch between available workshops whenever they feel like a change of scenery. Features Brand new Razer themed design and aesthetic New open workshop layout Toast!